Do parlamentných volieb v roku 2020 sa už veľa na našich cestách nezmení

15. 10. 2018
Braňo Závodský sa rozprával s analytikom Inštitútu pre ekonomické a sociálne reformy a bývalým šéfom Inštitútu stratégií na ministerstve dopravy Jánom Kovalčíkom.

Zlým rozpočtovaním sa prehlbuje sekera štátnych firiem

8. 10. 2018
Problémom slovenskej dopravy je dlhodobý nedostatok peňazí na bežnú prevádzku a údržbu, tvrdí v rozhovore pre HN analytik z inštitútu INEKO Ján Kovalčík.

Existujú aj lepšie riešenia ako iluzórne rýchlostné cesty

4. 12. 2017
Obnovu zanedbaných ciest prvej triedy a malé obchvaty miest presadzuje analytik INEKO Ján Kovalčík preto, že bez nich zostane veľa regiónov ešte dlhé roky frustrovaných, keďže nemá slušné cestné spojenie so zvyškom Slovenska.

Za meškaním diaľnic nehľadajte peniaze, ale zlé riadenie štátnej firmy

9. 8. 2017
Ak od 1. 1. 2018 nebude výstavbu diaľnic brzdiť dlhová brzda, nezmení sa vôbec nič, tvrdí odborník na dopravu Ján Kovalčík.

Nezamýšľané dôsledky: Príde s diaľnicami blahobyt?

31. 5. 2017
S Jánom Kovalčíkom, analytikom INEKO, sme sa zhovárali o diaľniciach a či naozaj po nich príde blahobyt, ktorý pomôže vyrovnať regionálne rozdiely. Dá sa o dopravnej infraštruktúre rozmýšľať inak, než sme roky navyknutí?

Analytik: Cez Prešov tisícky nákladných áut v skutočnosti nejazdia

6. 3. 2017
Pred pár dňami sa v prešovskom Wave klube konala diskusia Café Európa v duchu témy Aký obchvat Prešov potrebuje? Diskusie sa zúčastnili viceprimátor Štefan Kužma a analytik INEKO Ján Kovalčík. Po besede sprevádzanej emóciami sme si všetko s analytikom zrekapitulovali ešte raz.

V Prešove sa minie pol miliardy eur a väčšina kamiónov ostane v meste

21. 2. 2017
Ministri Kažimír s Érsekom vytvárajú v Prešove ilúziu o obchvate, ktorý je už hotová vec. Bude hotový asi o 8 rokov, hovorí analytik INEKO Ján Kovalčík.

Z prvej ruky - Budovanie obchvatu mesta Prešov

16. 2. 2017

Odborník na dopravu o obchvate: Bratislave môže pridať ešte viac áut

15. 2. 2016
Ján Kovalčík z INEKO tvrdí, že štát zďaleka neurobil všetko pre to, aby vôbec vedel, či obchvat Bratislavy potrebuje.