1. Výber úsekov (riadky tabuľky)

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2020 2021-25 2026-30 2031-40 po 2040
zobraziť pokročilé možnosti

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)

počet vybratých parametrov: 14 / 81

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 6
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 7
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav prípravy 2 / 23
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 1 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 5
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
2015, osobná + nákladná
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
+ posun v mesiacoch
za posledný rok
1
6/2017
D1
7,9 km
4
419 mil. €
19 072 - 21 988
1
2
6/2015
Zmluvný termín je zatiaľ splniteľný. Zhotoviteľom je však skupina firiem (Eurovia, Doprastav, Metrostav), ktoré stavby pre NDS obvykle dokončujú s výrazným meškaním oproti pôvodnej zmluve. Ďalším potenciálnym rizikom je to, že na tejto stavbe NDS mimoriadne podpísala zmluvu so zhotoviteľom napriek neukončenému novému posudzovaniu vplyvov na životné prostredie. Právoplatné záverečné stanovisko EIA získala až trištvrte roka po začatí stavby. Dodatočné zapracúvanie nových požiadaviek môže ešte priniesť nároky zhotoviteľa na predĺženie lehoty výstavby.
6/2021
(-0)
2
10/2017
D1
2,6 km
4
27 mil. €
14 624
1
1
11/2015
Termín je predpokladom INEKO, je dosiahnuteľný ak sa výstavba začne do konca novembra 2017. Oproti pôvodným predpokladom to znamená meškanie o takmer 1,5 roka. Úsek D1, na ktorého sprevádzkovanie je privádzač nutný, mal totiž byť podľa zmluvy hotový v januári 2018. Hoci sa jeho výstavba predĺži do októbra 2018, ďalšieho pol roka bude nevyužiteľný práve pre oneskorene obstaranú výstavbu privádzača (viac informácií tu).
12/2019
(+8)
 
 
 
 
 
2 úseky
10,5 km
4
446 mil. €
14 624 - 21 988
1,0
1,5
12/2019 - 6/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 11/2018

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza na opakovanie

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku