1. Výber úsekov (riadky tabuľky)

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2020 2021-25 2026-30 2031-40 po 2040
zobraziť pokročilé možnosti

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)

počet vybratých parametrov: 14 / 81

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 6
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 7
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav prípravy 2 / 23
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 1 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 5
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
2015, osobná + nákladná
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
+ posun v mesiacoch
za posledný rok
1
15. - 16.
6/2021
R1
8,1 km
4
164 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
4/2020
Termíny sú nereálne, nezohľadňujú reálne trvanie zostávajúcich stupňov prípravy a už vôbec nie fakt, že v najbližších rokoch by mala NDS sústrediť kapacity a zdroje na projekty, ktoré riešia naliehavejšie dopravné problémy.
6/2023
(+11)
2
18. - 21.
8/2021
R1
2,7 km
4
62 mil. €
16 268
3
3
11/2020
Termíny sú nereálne, nezohľadňujú ani minimálne trvanie zostávajúcich stupňov prípravy.
8/2023
(+8)
3
45. - 46.
1/2024
R1
14,9 km
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
2
3
10/2022
Termíny sú napriek výrazným posunom oproti roku 2017 stále nereálne. Nezohľadňujú otáznu environmentálnu priechodnosť stavby a jej vysoko pravdepodobnú nefinancovateľnosť. Dokonca aj keby uvedené riziká nemala, nerešpektujú ani časovú náročnosť výstavby dvoch tunelov i povrchových úsekov diaľnice v ochrannom pásme národného parku Nízke Tatry.
1/2027
(+33)
4
47.
5/2024
R1
4,6 km
4
100 mil. €
11 611
3
3
3/2024
Termíny sú nereálne, nezohľadňujú pravdepodobné trvanie zostávajúcich stupňov prípravy.
5/2026
(+14)
5
58. - 59.
9/2025
R1
11,5 km
4
406 mil. €
7 784
4
4
7/2024
Termíny sú napriek výrazným posunom oproti roku 2017 stále nereálne. Environmentálna priechodnosť stavby je neistá, financovateľnosť nepravdepodobná. Dokonca aj keby uvedené riziká nemala, oficiálne uvádzané termíny nerešpektujú ani časovú náročnosť výstavby troch krátkych tunelov i povrchových úsekov diaľnice v ochrannom pásme nárorného parku Nízke Tatry.
10/2027
(+54)
6
58. - 59.
9/2025
R1
9,5 km
4
340 mil. €
9 704 - 13 715
4
4
7/2024
Termíny sú napriek výrazným posunom oproti roku 2017 stále nereálne. Dopravný význam úseku je malý, financovateľnosť drahej stavby nepravdepodobná. Dokonca aj keby uvedené riziká nemala, oficiálne uvádzané termíny nerešpektujú ani časovú náročnosť výstavby tunela, ktorý je plánovaný aj na tomto úseku.
10/2027
(+54)
7
77. - 82.
po 2040
R1
42,1 km
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
5
5
 
 
 
 
 
7 úsekov
93,5 km
4
2 486 mil. €
5 713 - 17 316
3,3
3,6
6/2023 - 10/2027
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 11/2018

Legenda

Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza na opakovanie

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku