1. Výber úsekov (riadky tabuľky)

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2020 2021-25 2026-30 2031-40 po 2040
zobraziť pokročilé možnosti

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)

počet vybratých parametrov: 14 / 81

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 6
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 7
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav prípravy 2 / 23
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 1 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 5
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
2015, osobná + nákladná
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
+ posun v mesiacoch
za posledný rok
1
77. - 82.
po 2040
R7
29,2 km
2
230 mil. €
2 156 - 6 890
5
5
Rýchlostná cesta v tejto trase nie je reálna ani po roku 2040, pretože ju z dopravného hľadiska netreba. Namiesto toho treba riešiť riadnu údržbu existujúcich ciest I. triedy, ktorých problémom v danom území nie je ani nebude kapacita (tá s veľkou rezervou stačí aj po roku 2040), ale zlá kvalita vozovky (tá problém už je a dá sa riešiť oveľa skôr a lacnejšie).
po 2040
(0)
2
12/2016
D3
5,7 km
4
264 mil. €
11 465 - 18 743
1
2
Dodržanie zmluvného termínu je vážne ohrozené. Zhotoviteľ (združenie Strabag, Porr a Hochtief CZ) mešká s predkladaním realizačnej dokumentácie aj so stavebnými prácami. Je však škoda, že NDS nevyužila možnosť obstarať zhotoviteľa tohto akútne potrebného úseku o niekoľko rokov skôr metódou "naprojektuj a postav", tzv. žltý FIDIC. Bez ohľadu na akútnosť dopravného problému zvolila časovo náročnejšie doprojektovanie vo vlastnej réžii, ktoré nakoniec aj tak stroskotalo pre dodanie mimoriadne nekvalitnej projektovej dokumentácie zo strany projektanta (Amberg). NDS ho nakoniec odmietla prevziať a s projektantom sa súdi. Stavbu nakoniec aj tak obstarala metódou "naprojektuj a postav", ktorú mohla využiť už o niekoľko rokov skôr.
2021
(+7)
 
 
 
 
 
2 úseky
34,9 km
2 - 4
494 mil. €
2 156 - 18 743
3,0
3,5
7/2021 - po 2040
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 11/2018

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza na opakovanie

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku